Strangelove legt basis voor merkidentiteit millennial-loterij Raffl'd

In 2017 werd bureau Strangelove benaderd door het Britse Lottovate om een merkidentiteit te ontwikkelen voor een nieuwe loterij, waar het draait om het winnen van ervaringen in plaats van geld. Uit deze opdracht werd Raffl’d geboren!

Reactieve websites bouwen met React

Roy en Andrea bouwen voor Strangelove websites in React. Samen leggen ze uit wat de voordelen zijn. “React geeft gebruikers een app-achtige ervaring.”

Conversational design: hebben websites (en apparaten) die terugpraten de toekomst?

Jonathan van Strangelove vertelt over de chatbot die hij heeft gebouwd, volgens hem de beste oplossing voor een meer mensgerichte user interface.

De #1 reden waarom werknemers opstappen (en 5 manieren om dat te voorkomen)

Employer Branding van Strangelove helpt bij het versterken van uw werkgeversmerk. Tegelijk draagt het bij aan het effectiever bereiken van de juiste kandidaten. Maar wat als deze via de achterdeur weer vertrekken?

De AVG-deadline komt er aan en wij kunnen helpen om ‘m te halen

Het zal de meesten niet zijn ontgaan: per 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Dat betekent dat er vanaf die datum dezelfde privacywetgeving geldt in de hele EU. Zeker weten of uw organisatie overal aan voldoet? Laat ons de AVG-test doen.

Hoe je met ICL Knowledge Portal betere aardbeien verbouwt

De internationale Chemie-Multinational ICL levert onder meer kunstmestproducten aan de agrarische sector. Om zowel de directe klanten als retailers beter te ondersteunen in de informatie rondom hun producten, bouwde Strangelove een kennisportaal dat antwoord geeft op vragen.

Maak kennis met Chris, onze nieuwe medewerker

Chris de Sarandy komt uit de buurt van Leatherhead in Surrey een plaatsje dat drie kwartier van Londen is verwijderd. Sinds een paar weken versterkt Chris het team van lead designer Mike.

De 5 richtlijnen van UX (en wat UX betekent)

Amber Krijt en Carel Ober vormen binnen Strangelove samen het UX team. Samen zetten ze de vijf belangrijkste pijlers voor een effectieve UX-strategie op een rij. “Ook voor user interfaces geldt: het draait niet om de digitale mogelijkheden maar om de menselijke behoeften.”

Wie wil opvallen tussen saaie vacatures met inwisselbare arbeidsvoorwaarden en torenhoge, vaak weinig realistische eisen slaat de plank volledig mis.

Matthijs van der Pol

Maak van je werk een sterk merk

Steeds meer HR-professionals ontdekken in de praktijk dat conventionele arbeidscommunicatie niet langer voldoet om de beste mensen te trekken. De moderne werkzoekende heeft het -letterlijk- voor het uitzoeken en verwacht meer van de werkgever dan een holle vacaturetekst.