Guide-ID

Equal sign

‘s Werelds makkelijkste audiotour.

Guide-ID is een innovatief bedrijf dat verantwoordelijk is voor ‘s werelds makkelijkste audiotour. Strangelove heeft deze scale-up geholpen met het ontwikkelen van een nieuwe creatieve strategie, merkidentiteit, internationale leadcampagnes en relevante content die laten zien dat het bedrijf een kennisleider binnen de markt is.

Guide ID - Achievement

We brengen de magie van kunst tot leven voor de nieuwsgierige mens.

Onze briefing

Na jaren noeste arbeid is Guide-ID nu klaar om op te schalen. Om internationaal meer voet aan de grond te krijgen en zichzelf te onderscheiden op een zeer competitieve nichemarkt, wilde Guide-ID de boel opfrissen met behulp van een rebranding-strategie. De combinatie van data en content speelde hierin een belangrijke rol.

Guide ID - Key visual
Het antwoord

Nadat we alle relevante informatie over Guide-ID’s markt, klanten en doelgroep hadden verzameld, stelden we een geïntegreerd groeiplan op. Vervolgens hebben we een aantal maanden gewerkt aan de ontwikkeling van een nieuwe merkstrategie- en identiteit en een data-driven campagne voor deze toffe Nederlandse scale-up. Dankzij een toegewijd team wisten we de merkbekendheid en het aantal binnenkomende leads te vergroten en de digitale communicatie tijdens Covid-19 te verbeteren.

Guide ID - Mood 1
Guide ID - Mood 2
Guide ID - Mood 3
Guide ID - Mood 4
Dankzij Guide ID konden we moeiteloos een complete audiotour voor onze bezoekers opzetten. Hier maakte liefst 67,2% van de bezoekers gebruik van - inclusief een hogere tevredenheid.

Amsterdam Museum

Guide ID - Tablet
Guide ID - phone
Guide ID - desktop

GID - 13 Work image 1
Guide ID - Work images
Guide ID - Work images
GID - 13 Work image 4
GID - 13 Work image 5
GID - 13 Work image 6
GID - 13 Work image 7
GID - 13 Work image 8
GID - 13 Work image 9
Wat we gedaan hebben
  • Merkstrategie en positionering

  • Branding & visueel design(systeem)

  • CX-strategie voor commerce

  • Online marketing en campagnes

Contact - Barbara

Meer weten?

Neem contact op met Barbara

email me