Bunzl

Equal sign

Duurzame transformatie.

Bunzl food services is een wereldspeler in verpakkingsmaterialen. Om de organisatie 100% duurzaam te maken, wil Bunzl een nieuw duurzaamheidsplatform lanceren: Verive - afkomstig van ‘verity’, waarheid en echtheid. Aan ons team om dit communicatieplatform  te ontwikkelen.

BNZL - 2 Achievement

Introductie van een nieuw platform om te pionieren op het gebied van verandering.

De briefing

Het ontwikkelen van een contentplatform voor Verive, waar Bunzl bestaande klanten, potentiële nieuwe klanten én professionals kan informeren over de mogelijkheden en alternatieven met betrekking tot duurzame verpakkingsmaterialen.

BNZL - 3 Keyvisual
Het antwoord

Een platform waarop content centraal staat en dat is gemaakt volgens een logische informatiestructuur. We hebben de content speciaal op maat gemaakt voor de verschillende soorten klanten, op een manier die voor iedereen eenvoudig toegankelijk is. Het resultaat is een website die er clean uitziet, eenvoudig werkt én waarbij de focus op content ligt. Een website die waarde toevoegt. Een contentplatform dat de missie van Bunzl - positieve verandering - nog meer kracht bij zet.

BNZL - 4 Mood image-1
BNZL - 6 Mood image-3
BNZL - 5 Mood image-2
BNZL - 7 Mood image-4
"Ons doel is om duurzaamheid eenvoudig, betaalbaar en toegankelijk te maken. En dat hoeft geen rocket science te zijn."
BNZL - 9 Mockup tablet
BNZL - 10 Mockup phone
BNZL - 11 Mockup laptop
BNZL - 13 Work image 1
BNZL - 13 Work image 2
BNZL - 13 Work image 3
BNZL - 13 Work image 4
BNZL - 13 Work image 5
BNZL - 13 Work image 6
BNZL - 13 Work image 7
BNZL - 13 Work image 8
BNZL - 13 Work image 9
Wat we gedaan hebben
  • CX strategie voor communicatie en commerce

  • Contentcreatie voor de website

  • Websiteontwikkeling (Contentful cms)

  • UX en UI design van het digitale platform

Jeroen

Meer weten?

Neem contact op met Jeroen

email me