De digitale ervaring laten groeien.
Het vormgeven van een digitale ervaring voor gespecialiseerde meststoffen - gebruikt voor specifieke toepassingen in tuin- en landbouw - die eindgebruikers over de hele wereld helpt om de juiste informatie en producten te vinden voor het verbeteren van hun gewassen.
De briefing
Het leidende, innovatieve meststoffenbedrijf in Europa - Everris - ging samen met ICL SF. Hierdoor ontstond bij het bedrijf de behoefte voor rebranding, en voor een strategie die zou passen binnen het bestaande framework van ICL waarbij ook de stakeholders van Everris aangehaakt bleven.
Het antwoord
De expertise van beide bedrijven is van toegevoegde waarde voor hun klanten. Maar hoe maak je dat duidelijk in alle communicatie en merkuitingen van ICL SF? We hebben meer ‘diepte’ toegevoegd aan het ICL-merk, door middel van het uitbreiden en op een andere manier gebruiken van bepaalde elementen uit de huisstijl. Hiermee hebben we een digitaal ecosysteem ontworpen dat relevante informatie op een toegankelijke manier communiceert.
Wat ik het meeste waardeer aan Strangelove? Hun enthousiasme, het creatieve proces en de openheid van het volledige team.
Denise Huizing - ICL SF
Wat we hebben gedaan
Branding & designsystemen
UX / UI design van digitale platformen & producten
Websiteontwikkeling- en onderhoud
Online marketing en search engine optimization (SEO)