Duurzame transformatie.
Bunzl food services is een wereldspeler in verpakkingsmaterialen. Om de organisatie 100% duurzaam te maken, wil Bunzl een nieuw duurzaamheidsplatform lanceren: Verive - afkomstig van ‘verity’, waarheid en echtheid. Aan ons team om dit communicatieplatform te ontwikkelen.
Introductie van een nieuw platform om te pionieren op het gebied van verandering.
De briefing
Het ontwikkelen van een contentplatform voor Verive, waar Bunzl bestaande klanten, potentiële nieuwe klanten én professionals kan informeren over de mogelijkheden en alternatieven met betrekking tot duurzame verpakkingsmaterialen.
Het antwoord
Een platform waarop content centraal staat en dat is gemaakt volgens een logische informatiestructuur. We hebben de content speciaal op maat gemaakt voor de verschillende soorten klanten, op een manier die voor iedereen eenvoudig toegankelijk is. Het resultaat is een website die er clean uitziet, eenvoudig werkt én waarbij de focus op content ligt. Een website die waarde toevoegt. Een contentplatform dat de missie van Bunzl - positieve verandering - nog meer kracht bij zet.
"Ons doel is om duurzaamheid eenvoudig, betaalbaar en toegankelijk te maken. En dat hoeft geen rocket science te zijn."
Wat we gedaan hebben
CX strategie voor communicatie en commerce
Contentcreatie voor de website
Websiteontwikkeling (Contentful cms)
UX en UI design van het digitale platform