Change the outcome
In een wereld die voortdurend verandert, maakt goed juridisch advies het verschil. Kienhuis Legal helpt ambitieuze ondernemers, overheden en toekomstmakers om de wereld van morgen vorm te geven. Met de juiste combinatie van kennis, ervaring en persoonlijkheid is Kienhuis Legal de full-service aanbieder die je helpt om de uitkomst in jouw voordeel te veranderen.
Onze briefing
Kienhuis Legal werd in 1999 opgericht als KienhuisHoving Advocaten en Notarissen. Bij de opening van een nieuwe vestiging in 2020 ontstond de wens voor vernieuwing, wat leidde tot een nieuwe huisstijl die aansloot bij de hoge kwaliteit van de diensten en ambities. De overstap van het eerdere, door het Pantheon geïnspireerde logo markeerde een eigentijdse, vernieuwde benadering voor dit advocatenkantoor.
Het antwoord
We stelden voor om een kortere naam aan te nemen, "Kienhuis Legal", die direct en gemakkelijk te begrijpen is, net als hun aanpak van zaken. Het nieuwe logo, ontworpen rond een verdwijnpunt, heeft scherpe, besliste lijnen en een gevoel van mogelijkheden aan de horizon.
De nieuwe slogan - "Change the outcome" - straalt proactiviteit uit en is even inspirerend. Van hieruit hebben we een volledige merkidentiteit ontwikkeld, inclusief de artistieke richting van nieuwe fotografie, digitale en gedrukte communicatiemiddelen en zelfs merchandising. Er werd ook een website in drie talen - Engels, Nederlands en Duits - gelanceerd, na nauwgezette redactie, vereenvoudiging en het schrijven van nieuwe inhoud.
"Met onze vernieuwde positionering zijn we klaar voor de volgende stap om de weg te wijzen in ons dynamische vakgebied."
Lesley Broos, Partner Kienhuis Legal
Wat we gedaan hebben
Merkstrategie en merkpropositie
Nieuw logo en visuele identiteit
Content- en websiteontwikkeling
Art direction en fotografie
Gedrukte en digitale middelen
Merchandising