Samen creëren we een Good Day
GoodDays biedt zorgvuldige en hoogwaardige informele zorg thuis. Onze benadering is persoonlijk en menselijk. Zorgverleners doen meer dan het verplichte. Ze bieden een gesprekspartner, een helpende hand voor huishoudelijke taken, een trouwe assistent voor sociale afspraken en een vertrouwde bondgenoot voor zorgplannen en administratie.
Onze briefing
GoodDays herkende de behoefte aan verfijndere zorgopties, met de nadruk op de autonomie en levenskwaliteit van de zorgbehoevende. Nu is het tijd om ideeën om te zetten in concrete acties en de waarden visueel uit te dragen. Dit alles om betekenisvolle impact te maken op de gezondheidszorgsector.
Het antwoord
Om op te vallen, begonnen we met de merknaam "GoodDays". Hiermee erkennen we dat iedereen het verdient om van het leven te genieten met waardigheid en gezelschap. Iedereen verdient een goede dag! Ons zonnige logo is verfijnd en veelzijdig, en verwijst zowel naar het begin van elke goede dag als naar de zonsondergang van het ouder worden.
Met deze nieuwe merkidentiteit hebben we een website ontwikkeld die verschillende doelgroepen bedient: zorgbehoevenden, hun families, informele verzorgers en professionele zorgverleners. De inhoud die we hebben geschreven, beantwoordt hun vragen, behandelt hun zorgen, legt procedures en mogelijkheden uit, en moedigt hen aan om zich aan te melden voor onze diensten.
Een goede dag creëren we samen, net als een geweldig merk. Werkelijke en betekenisvolle veranderingen in het leven van mensen brengen, is alleen mogelijk als zij je kennen. Dat is precies wat de nieuwe branding en website bereiken.
Wat we gedaan hebben
Merkstrategie, naamgeving en propositie
Nieuw logo en merkarchitectuur
Merkidentiteit en aangepaste pictogrammen
Inhouds- en websiteontwikkeling