Slimleren.nl

Een heel slim merkverhaal

Introductie

Tweevoudig website van het jaar (2017, 2019) slimleren.nl helpt meer dan 25.000 basisschool- en voortgezet onderwijsleerlingen in Nederland met zelfstudie: op de pc of op de tablet. Op een interactieve manier, waar ook docenten achter staan.

NXT - 1 Introduction image

Van slim leren naar een slim merkverhaal.

De briefing

Een animatie die de productpropositie en het verhaal van slimleren.nl op duidelijke wijze weergeeft, waarbij een aparte stijl wordt gehanteerd die ook in de rest van de branding kan worden doorgevoerd.

Slimleren - 3 Brief image 1
Slimleren - 4 Brief image 2
Slimleren - 5 Answer image 1
Slimleren - 6 Answer image 2

Het antwoord

Een geweldig idee met een duidelijke missie vraagt om een merkverhaal dat de essentie van het product vat. Nadat we de wervende product-pitch hebben geschreven, vertalen we deze in een animatie die de basis vormt voor de marketingacties. En met succes! Slimleren won niet alleen de titel Website van het Jaar, maar is inmiddels een van de marktleiders op het gebied van online bijlessen en leren. Héél slim dus.

back to work
arrow right button